Update om träning

Ja nu har jag alltså hållt igång träningen i två veckor. Jag har dock valt att ha en vilodag i veckan. Inte för att det behövs egentligen. Men vet ni vad det jobbigaste med dessa pass är. Jo att man blir så pass svettig att man måste duscha. Och eftersom det oftast blir träning på kvällen när barnen sover så blir det ju så jäkla sent. Mitt hår bör inte tvättas varje dag heller för att inte se ut som svinto. Så ja det är mitt största problemet. Träningen i sig är såklart jobbig. Det känns, man blir svettig och flåset kommer igång rejält. 

Berättade om hur passet såg ut. Det körde jag en vecka tills jag märkte att det fanns ju andra varianter på den. Bra det för jag började tröttna. Det finns specifika pass för rumpa, ben, armar, mage och stretch. Så här varvat mellan dessa samt den klassiska.

Men jag kör på nu iaf sista veckorna. Tänker mig detta som en kickstart. När jag kört 30 dagar så kommer jag nog fortsätta med passen men kanske bara två-tre gånger i veckan eller börja med 1-2 längre pass i veckan :) Vi får se helt enkelt.

Jag kan ju dock inte säga att jag känner mig speciellt starkare eller piggare. Usch nästan tröttare. Möjligen att mina armhävningar känns lite enklare haha. Men som sagt. Jag kör på. Denna lilla träning ska jag fan klara av 💪🏻

Kommentera här: