Frida Zetterholm

Alltså måste bara tipsa er alla att gå in på min andra gamla blogg. fridazetterholm.blogg.se 

Där kan man gå tillbaka till nyår 2008-2009 och några år framåt. From jag träffade Daniel alltså. Riktigt effektiv på att skriva också. Eller ibland inlägg där det bara stod godmorgon typ men ändå ;) Så kul att se tillbaka.

Konstigaste grejen jag läste var att jag tydligen vid några tillfällen i mitt liv gått på gymmet...... med mamma och pappa?!?!?!???!! Alltså va!? För det första att jag går till gymmet och för det andra med mamma och pappa? Hahahahha! Men ja det finns mycket annat skoj att läsa om. Speciellt hur man uttryckte sig som 20 åring 😄

Så mycket har inte hänt väl utseendemässigt. Håret är man ju glad att börjat tagit hand om sen är det några plus på vågen. Men jag är nöjd. Daniel ser man däremot skillnad på måste jag säga ;)





Kommentera här: