Uppstrukturerat

Wow vad jag älskar när man rensar och sorterar. Balsam för själen.

Här om dagen fick jag infall och drog iväg till IKEA själv med Henry för att köpa med mig två byråer hem till hallen. Sen tog det ju bara ca tre dygn att få ihop den. Pga ungar som är ivägen;) Men nu är den uppe och jag är så nöjd. Nu har mössorna en låda, handdukarna, vantarna osv osv. Detta frigjorde två inbyggda garderober här hemma. Så då fick barnen en varsin till sina kläder. I samma veva så passade jag såklart på att rensa bland allt. Sjukt skönt. Så nu har jag lagt ut en massa till försäljning och redan fått en hel del sålt :)

Nu är jag iaf nöjd med hallen tillsvidare. Vill ju renovera hela huset och därmed hallen också. Nytt golv och nya väggar osv. Men nu kan jag leva med den här hallen länge till:)


Nu måste jag införskaffa galjar till barnens kläder bara. Sen är det bara att fylla på med nya kläder haha. Nä dom.behlver faktiskt inget nu och Henry har en del växa i kläder som synes överst i Henrys garderob:)

Nästa lilla miniprojekt här hemma blir att byta rum mellan Henrys och gästrummet. Men då behöver vi en ny gästsäng först. Så om någon har en 140 säng. Hojta. Ska bli så kul att inreda Henrys nya rum sen iaf:)

Kommentera här: