30+1 år


Hurra för mig.
Idag blev jag alltså 31 år. Väldigt odramatisk dag. Igår däremot så anordnade vi en liten fest här hemma för mig. Jag valde att avstå all planering och gav det uppdraget till Daniel. Så skönt :) När jag kom hem efter jobbet så hade Daniel och Kristian pyntat så fint här hemma. Riktig överraskning. Taket full av lakan och ljusslingor överallt :)

Några av mina närmsta vänner var på plats. Tema pyjamasparty. Hur nice?! 😁 Daniel hade fixat kanonmånga och roliga lekar. Och ja de sista gästerna drog hem framåt 5. Så ja idag har som sagt varit väldigt odramatisk. Vi har legat i soffan på riktigt hela dagen. Mamma och pappa och brorsan kom förbi och grattade i samband med att dom lämnade tillbaka Freja. Ingen tårta, inga kakor, ingen sagt. En sån födelsedag 😅 Men en helt perfekt sådan ändå.

Många kanske anser att man inte ska ha fester nu. Och ja har full förståelse för dom som inte kom. Men jag tänker alla får ta eget ansvar. Är man sjuk så håller man sig såklart hemma. Jag hade förberett en hel del saker här hemma för att göra det så säkert som möjligt. Jag är iaf mycket glad och tacksam. Vilket gäng jag har omkring mig ändå. Älsklingar. ♡

Fick lite presenter å. Massor med fint från Rituals. Tre st hade alltså köpt ett varsitt kit därifrån. Haha. Dom känner mig för väl😍 Fick en hel del skumpa och en väska från Daniel som jag spanat in sen tidigare. Så fin. Från Carin Wester.

Idag hade vi iofs en liten dramatisk händelse. Jag hade fått en platta från lillbrorsan. Som han hade vunnit på någon Fifaturnering. Den lyckades Freja kliva på. Så ja det var det. Fet spricka mitt i skärmen. Får se om vi kan lösa de med drulleförsäkringen. Ingen dyr historia. Men ändå. Lite surt. Freja fick så sjuuuuuukt dåligt samvete stackarn. Det var iaf dagens drama.

Nu sover barnen och vi ska äta varma mackor och kolla film. Sen ska vi däcka i sängen och sova. Kommer säkert somna i soffan dock😅


1 Christin :

skriven

Grattis i efterskott 🥳

Kommentera här: