Renovering på Mossvägen

Vårat senaste projekt här hemma är bygget utav pooldäck och inglasad altan.

Här är utgångsläget. Vi rev altanen förra sommaren då vi bytte fasaden på baksidan. Så nu har vi levt utan altan hela vintern och våren.

Förra veckan började vi riva ena sidan av inglasade altanen. Och igår började Daniel bygga på nytt för att sätta in skjutdörrar i glas.





Jag lyckades bygga upp våran målbild i Sims. Hur bra program ?!😄 Så ja ni ser ju. Ungefär. Poolen är inköpt sedan ca två år tillbaka. Haha. Värmepump fick jag och Daniel av mamma och pappa i födelsedagspresent. Så nu blir det inte att bada i vatten kallare än 30 grader kan jag meddela.
Jag är så sjukt taggad på att få inreda, dekorerar och pynta. Det blir mitt uppdrag. Bra fördelning av arbete 😅 Daniel bygger jag pyntar 😁

Uppdatering kommer såklart när allt är klart..tagga!!!❤🙏🏼😀


Kommentera här: