Alla hjärtans dag

Daniel jobbar fm så jag hade barnen själv imorse (som resten av veckan). Fixade frukost, fixa mig själv och allt annat bestyr som man tar tag i på mornarna. Droppade av barnen på förskolan för att sedan åka vidare till jobbet. Fullt upp på jobbet med returer och alla förberedelser inför bokrean. Jobbade tre timmar extra idag. Efter jobbet åkte jag och handlade en sväng. Sen hem till familjen. Jag hade köpt lite alla hjärtans dag godis till barnen. Och jag blev överraskad med blommor och biobiljetter. Senare förberedde vi tacos för Frida med familj skulle komma förbi. Så vi käkade gott och tittade sedan på talang.

Nu nattar jag barn i mörkret. Daniel har väl lagt sig för att sova redan. För mig blir det nog någon serie innan jag säger godnatt.

Det va iaf min romantiska alla hjärtans dag. Mycket godkänd ändå. Jag mena blommor och att få käka tacos med nära och kära. Fint dä!😍

Kommentera här: