Hemma hos oss

Detta inlägg är tillägnat Christin och även inspirerat av Christin. Christins blogg. Hon tycker det är intressant att se hur andra har det hemma. Oavsett kaos eller ej.

Punkterna jag tagit från hennes intresseområde är: Badrumsskåp, kylskåp och garderob. Så här har ni my truth.

Badrumsskåp

Först och främst. Ja det är trasigt. För ca 1.5 år sedan så lossnade ena dörren när Freja skulle öppna det. LIVSFARLIGT. Hon gjorde inte illa sig som tur är. Glaset höll, men går självklart inte att sätta tillbaka. Och ja vi har inte tagit tag i att fixa ny ;) Nu är vi vana.

För ett tag sedan storrensade jag detta skåp. Så praktiskt taget allt används som oftast.




Min sida. Hyllan längst ner är min kärlek. Det är alltså min hudvårdsrutin. Rengöring, krämer, serum, peeling. Min all time favorite är misten från Indy beauty längst till vänster. 👌🏻 Ett annat tips är Ida Wargs brun utan sol. Den är verkligen jättebra. Rekommenderar.




Sen har vi Daniels hylla och allt annat rassel. Ja han har bara två hyllor ;) I lådorna ligger mitt smink, rengöringshanddukar, nagellack, hårprylar och i den guldiga necessären ligger massor med olika ansiktsmasker 😍 Så ja lådorna tillhör väl mest mig också 😅

Jag prenumererar på glossybox så det tillkommer ofta små tuber med nya spännande produkter..love it.

Garderob

Min och Daniels garderob är mitt hatobjekt. Så opraktiskt. Förhoppningsvis rivs den ut snart så vi kan bygga nytt. Hur som. Detta är största delen av mitt och halva Daniels. Jag försöker hålla någorlunda städat. Men nä jag blir så oinspirerad av denna garderob. 


Barnens garderob är lite bättre iaf. Dock väldigt tom nu. Haha.

Här ligger deras kläder just nu. Tvättat och klart men blä va tråkigt det är att vika in i garderoben.

Här är en del av barnens garderob. Försöker verkligen hålla det såhär städat. Man ser allt supertydligt. Tips :)

Kylskåpet

Och så har vi då kylskåpet. Nyligen påfyllt. Vad mer säger man? Väldigt basic. Frågor på det? Mat är verkligen inte min favorit. Eller att laga mat alltså. Så oinspirerad;)

Det va det. Hoppas det va lite kul läsning. Christin;)
1 Christin:

skriven

Det var det BÄSTA jag tagit del av på väääääldigt länge 😀😀😀😀 så KUL 🥰

2 Christin:

skriven

Det var det BÄSTA jag tagit del av på väääääldigt länge 😀😀😀😀 så KUL 🥰

Kommentera här: